2 Ağustos 2013 Cuma

Gibi



Günlerce uykuya sımsıkı sarılıp, beni bırakmaması için yalvaracak kadar bütün hücrelerim ona özlem biriktirmiş gibi.
İhtiyacım varmış gibi.
Ateşler içinde kalmışım ve çevremde olup biten, akıp giden suların üstlerine yazı yazmak kadar anlamsızlığa durulmuşum gibi.
Etkisinde kalmış gibi.
Rüyaların yaşama alanımı kaplamasını sadece izliyormuş gibi.
Yazdıklarımı silerken, siyah izler bırakılmış ve aynı özneler başka eylemlerle cümle oluşturmuş gibi.
Düşünmeden, düşlemeden sahneye atılmış gibi.

Hissedememiş gibi-si yok.


1 yorum:

  1. Aslında gibi'ler çok önemli. Mesela ben her gün o gelecekmiş gibi yaşıyorum. Sonra olmayan biri için kıvrandığımı farkediyorum. Sonra da akıllıymış gibi davranıyorum herkesin içinde. Aslında kafayı bozmuş durumdayım çoğu kez. Ne biliyim işte; deli gibiyim...

    YanıtlaSil